Regulamin sklepu

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady funkcjonowania Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.mlynleczyca.pl, prowadzonego przez Sprzedawcę.
  2. Korzystanie z serwisu oraz dokonywanie zakupów na stronie www.mlynleczyca.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu. Użytkownicy oraz inne osoby odwiedzające Sklep Internetowy obowiązani są do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu, a także korzystania ze strony internetowej w sposób nie naruszający praw osób trzecich, w tym właściciela.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez podawania przyczyny. Administrator zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o tym Klientów publikując zaktualizowany Regulamin na łamach strony internetowej. Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna na stronie internetowej www.mlynleczyca.pl.
  4. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za przerwy lub zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego spowodowane siłą wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością  z infrastrukturą techniczną Klienta.

§1. DEFINICJE

  1. Sprzedawca – spółka działająca pod firmą  Jaroszewicz i Synowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łęczycy, ul. Tumska 5, 99-100 Łęczyca, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem: 0000568842, NIP: 5862299034
  2. Sklep Internetowy –  platforma sprzedażowa prowadzona przez Sprzedawcę w systemie teleinformatycznym, przeznaczona do sprzedaży na odległość towarów oferowanych przez Sprzedawcę.
  3. Dzień Roboczy – dowolny dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach ustawowo wolnych od pracy.
  4. Klient – osoba fizyczna dysponująca pełną zdolnością do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, o której mowa w art. 33 [1] Kodeksu Cywilnego, odwiedzająca Sklep Internetowy w celu dokonania zakupu.
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący w Sklepie Internetowym zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, jak również Klient prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, który co prawda dokonuje zakupu związanego z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale z treści umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego
  6. Użytkownik – Klient, który założył konto w Sklepie Internetowym.
  7. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  8. Regulamin – niniejszy regulamin.
  9. Zaufani Partnerzy – osoby prawne i fizyczne, a także jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, współpracujące z Właścicielem, zobowiązane do przestrzegania regulacji RODO także w zakresie powierzanych przez Właściciela danych osobowych:
    • Google Ireland Limited;
    • Facebook Ireland Limited;
    • Fotolia NL Cooperatief U.A.;
    • Senetic S.A.;
    • Jaroszewicz i synowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni.
  10. Login – ciąg znaków – liter, cyfr oraz znaków specjalnych – ustalany przez Użytkownika podczas zakładania konta i używany przez Użytkownika do zalogowania się do swojego konta.
  11. Hasło – ciąg znaków – liter, cyfr oraz znaków specjalnych – ustalany przez Użytkownika podczas zakładania konta. Hasło musi składać się co najmniej z ośmiu znaków, w tym co najmniej jednej litery i co najmniej jednej cyfry.
  12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.).
  13. Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796).
  14. Cena – wartość Produktu podana w złotych polskich, obejmująca wszystkie podatki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  15. Cena regularna– podstawowa, nie obniżona cena Produktu obowiązująca w Sklepie Internetowym.
  16. Cena promocyjna– czasowo obniżona cena Produktu, obowiązująca w okresie promocji.
  17. Dyrektywa Omnibus – dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta, OJ L 328, 18.12.2019,
  18. Produkt – produkt dostępny w Sklepie Internetowym – produkt stanowiący rzecz ruchomą, będący produktem fizycznym
  19. Newsletter– Usługa Elektroniczna polegająca na przesyłaniu informacji handlowych (np. przepisy, promocje) na adres e-mail Klienta.
  20. Usługa elektroniczna– usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, dostępna za pośrednictwem strony internetowej www.mlynleczyca.pl.
  21. Zamówienie– oświadczenie Klienta wyrażające chęć zakupu Produktów na warunkach określonych w Regulaminie i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  22. Płatność– uregulowanie Ceny za Zamówienie – za Produkt i Dostawę- w formie dostępnej w Sklepie Internetowym.
  23. Przedsiębiorca– podmiot zawierający umowę ze Sprzedawcą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, który nie zgodnie z obowiązującymi przepisami nie może być uznany za Konsumenta.

§3. DZIAŁALNOŚĆ SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Sklep Internetowy oferuje do sprzedaży towary za pośrednictwem strony internetowej www.mlynleczyca.pl. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać jedynie za pośrednictwem strony internetowej.
  2. Sprzedawca oferuje sprzedaż w ramach Sklepu Internetowego wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

§ 4. KONTO KLIENTA I USŁUGI ELEKTRONICZNE

  1. Zakupy w Sklepie Internetowym mogą być dokonywane:
    • poprzez założenie konta użytkownika;
    • poprzez złożenie Zamówienia bez zakładania konta użytkownika.
  2. W celu dokonania zakupu w Sklepie Internetowym, Klient może założyć konto.
  3. W celu założenia konta, konieczne jest podanie danych identyfikujących Klienta, w szczególności imienia, nazwiska, NIP (w przypadku klientów prowadzących działalność gospodarczą) i adresu zamieszkania/siedziby.
  4. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych podczas rejestracji konta i korzystania z usług, a także do niepodejmowania działań, które mogłyby zakłócić funkcjonowanie Sklepu Internetowego.
  5. Założenie konta jest nieodpłatne.
  6. Założenie przez Klienta konta równoznaczne jest z zawarciem ze Sprzedawcą umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej na czas nieoznaczony w, obejmującej w szczególności:
    • możliwość nabywania Produktów oferowanych przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym;
    • usługi informacyjne, w zakresie oferty Sprzedawcy;
    • usługi formularza kontaktowego polegająca na umożliwianiu kontaktu Klienta ze Sprzedawcą poprzez wysłanie wiadomości za pomocą formularza kontaktowego;
    • usługę Newslettera polegająca na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta wiadomości handlowych zawierających informacje o nowych usługach lub Produktach dostępnych w Sklepie Internetowym. Newsletter przesyłany jest do Klientów, którzy wyrazili zgodę poprzez formularz rejestracyjny i następnie potwierdzili adres-email korzystając z otrzymanego linku aktywacyjnego;
    • możliwość tworzenia listy zakupów;
    • realizację Płatności online za złożone Zamówienie.
  7. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług elektronicznych następuje wraz z usunięciem przez Klienta konta.
  8. Klient ma prawo do rezygnacji z Usług Elektronicznych w każdym czasie, poprzez usunięcie konta użytkownika lub wypisanie się z Newslettera.
  9. W przypadku złożenia Zamówienia bez zakładania konta Klienta, umowa o świadczenie usług elektronicznych zawierana jest z chwilą złożenia i obejmuje:
    • możliwość nabywania towarów oferowanych przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym;
    • usługi formularza kontaktowego polegająca na umożliwianiu kontaktu Klienta ze Sprzedawcą poprzez wysłanie wiadomości za pomocą formularza kontaktowego;
    • realizację Płatności online.
  10. Umowa o świadczenie usług elektronicznych, o której mowa w ust. 9, wygasa z chwilą realizacji Zamówienia.
  11. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany, zawieszenia lub zakończenia świadczenia Usług Elektronicznych, po uprzednim poinformowaniu Klientów. Zawieszenie lub zakończenie świadczenia Usług Elektronicznych nie dotyczy Zamówień będących w toku i niezrealizowanych na dzień ogłoszenia o zamiarze zawieszenia lub zakończenia świadczenia Usług.

§5. Newsletter

  1. W Sklepie dostępna jest możliwość zapisania się do Newslettera, polegającego na cyklicznym przesyłaniu na podany adres e-mail informacji handlowych, w szczególności o produktach, nowościach oraz promocjach Sklepu.
  2. Zapis do Newslettera następuje poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Sklepu www.mlynleczyca.pl, podanie wymaganych danych (w szczególności imienia oraz adresu e-mail) oraz zaakceptowanie właściwych zgód i postanowień regulaminu.
  3. Uczestnik, który prawidłowo zapisze się do Newslettera, otrzyma na podany adres e-mail kod rabatowy uprawniający do jednorazowego rabatu w wysokości 5% na jedno zamówienie złożone przez Sklep Internetowy. 
  4. Promocja jest przeznaczona dla nowych subskrybentów Newslettera, którzy wcześniej nie byli zapisani na Newsletter Organizatora.
  5. Kod rabatowy uprawnia do jednorazowego rabatu w wysokości 5% na zakupy w Sklepie Internetowym. Nie łączy się z innymi promocjami, kodami rabatowymi ani przecenami.
  6. Kod może być wykorzystany tylko 1 raz przez jednego Uczestnika.
  7. Zniżka obowiązuje wyłącznie na zamówienia złożone online w Sklepie. Kod rabatowy nie uprawnia do zniżki na zamówienie złożone mailowo.
  8. Rabat naliczany jest od wartości całego koszyka, tj łącznej wartości brutto produktów razem z kosztami dostawy.
  9. Aby skorzystać z rabatu, Użytkownik musi wpisać otrzymany kod rabatowy w odpowiednie pole w koszyku Sklepu przed złożeniem zamówienia. Po złożeniu zamówienia brak jest możliwości dodania lub zmiany kodu rabatowego.
  10. Kod rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne w całości ani w części oraz nie może być w żaden sposób odsprzedawany lub udostępniany osobom trzecim w celu komercyjnego wykorzystania.
  11. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych w związku z zapisem do Newslettera określa Polityka Prywatności dostępna w Sklepie.
  12. Udział w Promocji jest dobrowolny.
  13. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, przerwania lub zakończenia Promocji w każdym czasie z ważnych przyczyn, z zastrzeżeniem, że zmiany nie naruszają praw nabytych Uczestników, którzy już otrzymali kod rabatowy.

§6. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Prezentacja w Sklepie Internetowym towarów oraz ich Cen nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a zaproszenie do zawarcia umowy.
  2. Poprzez Zamówienie towaru w Sklepie Internetowym, Klient składa Sprzedawcy ofertę zakupu towaru po Cenie wskazanej w Sklepie Internetowym, wraz ze wskazanymi kosztami wysyłki. Sprzedawca akceptuje ofertę poprzez przesłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem Zamówienia na adres e-mail wskazany przez Klienta (lub wskazany przy założeniu konta).
  3. Momentem zawarcia umowy jest akceptacja oferty przez Sprzedawcę.
  4. Potwierdzenie Zamówienia zawiera numer zamówienia, datę złożenia Zamówienia i adres Zamówienia, adres dostawy i sposób Płatności.
  5. Ostateczna kwota do zapłaty przez Klienta obejmuje Cenę wybranego Produktu oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, doręczenie i usługi pocztowe). Klient jest informowany o całkowitej kwocie do zapłaty na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym w chwili wyrażania woli związania się umową sprzedaży.
  6. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po uiszczeniu przez Klienta Ceny Produktu oraz kosztów wysyłki. Płatności w Sklepie są obsługiwane za pośrednictwem bramki płatniczej ING imoje, Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    • BLIK
    • szybkie przelewy online
    • karty płatnicze- Visa, Mastercard
    • portfele elektroniczne- Apple Pay, Google Pay
    • Visa Pay
  7. Zamówienia realizowane są w Dni Robocze, w godzinach od 7.00 do 15.00.
  8. Zamówienie dostarczone może być, wedle wyboru Klienta:
    • paczkomat InPost
    • kurier InPost
    • kurier DHL
    • Orlen Paczka
  9. Opłata za dostawę jest zależna od łącznej wagi zamówienia. Łączna waga jednego zamówienia może wynosić maksymalnie 24 kg; w przypadku zamówień przekraczających tę wartość prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia możliwości realizacji. 
  10. Koszty przesyłki pokrywa Klient, zgodnie z informacjami przedstawionymi mu w formularzu zamówienia.
  11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cennika dostaw w każdym czasie. 
  12. Poprzez zawarcie umowy sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru zgodnego z umową. Towar jest zgodny z umową, jeżeli:
    • jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność są zgodne ze złożonym Zamówieniem;
    • zgodne z umową są jego przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Klientowi będącemu Konsumentem, o którym Klient będący Konsumentem powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował;
    • nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    • występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których Klient będący Konsumentem może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, w szczególności w reklamie lub na etykiecie,
    • jest dostarczany z opakowaniem i instrukcją, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać.

§7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA KLIENTA BĘDĄCEGO KONSUMENTEM

  1. Klientowi będącemu Konsumentem zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych w Sklepie Internetowym, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia wydania towaru, poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia.
  2. Klient będący Konsumentem wysyła uzupełniony formularz zwrotu wraz ze zwracanym towarem oraz dokumentem sprzedaży na adres: Młyn Łęczyca ul. Tumska 5, 99-100 Łęczyca ( z dopiskiem “ZWROT”). Wzór formularza zwrotu dostępny jest pod linkiem Formularz odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą. Klient będący Konsumentem obowiązany jest zwrócić otrzymany towar, a Sprzedawca obowiązany jest go przyjąć i zwrócić Klientowi będącemu Konsumentem kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki.
  4. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę towaru – przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient będący Konsumentem, chyba że Klient będący Konsumentem zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie zwraca bezpośrednich kosztów odesłania Produktu, koszty te ponosi Klient będący Konsumentem.
  6. Klient będący Konsumentem obowiązany jest zwrócić otrzymany towar w stanie nienaruszonym, w zapieczętowanym i oryginalnym opakowaniu. W przypadku, w którym towar lub jego opakowanie zostało naruszone, prawo do odstąpienia przewidziane w niniejszym paragrafie wygasa.

§ 8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, jeżeli Klient będący Konsumentem najpóźniej w chwili zawarcia umowy został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od ustaleń umowy lub wymogów określonych w § 4 ust. 8, a Klient będący Konsumentem wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
  2. W przypadku, w którym towar jest niezgodny z umową, Klient będący Konsumentem może żądać jego wymiany na towar pozbawiony wad lub doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową.
  3. Klient będący Konsumentem w odniesieniu do towaru niezgodnego z umową może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    • Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową;
    • Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową;
    • brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
    • brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z uprawnień do doprowadzenia do stanu zgodnego z umową
    • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta będącego Konsumentem.
  4. Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
  5. Sprzedawca zwraca Klientowi będącemu Konsumentem kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia Ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta będącego Konsumentem o obniżeniu Ceny.
  6. Klient będący Konsumentem nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
  7. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy, Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez Klienta będącego Konsumentem wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Klient będący Konsumentem zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
  8. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi Cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

§ 9. REKLAMACJE I POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

  1. Klient będący Konsumentem w pierwszej kolejności powinien zgłosić chęć złożenia reklamacji poprzez maila kontak@mlynleczyca.pl. Po dokonaniu zgłoszenia mailowego Klient przesyła wypełniony formularz reklamacyjny wraz z reklamowanym towarem i kopią dokumentu sprzedaży na adres Młyn Łęczyca ul. Tumska 5, 99-100 Łęczyca ( z dopiskiem “REKLAMACJA”). Wzór formularza reklamacyjnego dostępny jest pod linkiem: Formularz reklamacyjny.
  2. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.
  3. Sprzedawca może:
    • uwzględnić reklamację w całości,
    • uwzględnić reklamację w części,
    • odmówić uwzględnienia reklamacji
  4. Jeżeli Sprzedawca odmówi uwzględnienia reklamacji, jednocześnie poinformuje Klienta będącego Konsumentem o tym, czy wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu i w przypadku udzielenia tej zgody, wskaże Klientowi podmiot właściwy do pozasądowego rozwiązania sporu.
  5. Klient będący Konsumentem w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość jego polubownego zażegnania. Może ono zostać dokonane poprzez:
    • zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
    • mediację,
    • zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
    • zwrócenie się do Federacji Konsumentów.
  6. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego  Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
    • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
    • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

§10. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Właściciel świadczy na rzecz Użytkowników za pośrednictwem Strony nieodpłatną usługę polegającą na formularzu kontaktowym. Usługa ta polega na umożliwieniu Użytkownikowi za pomocą specjalnego formularza udostępnionego na Stronie, wysłania m.in. danych kontaktowych w celu zgłoszenia zainteresowania usługami Właściciela i uzyskania kontaktu ze strony Właściciela.
  2. W celu skorzystania z usługi, o której mowa powyżej Użytkownik musi wypełnić udostępniony na Stronie formularz (wpisać wymagane dane oraz zaznaczyć odpowiednie pola) i przesyła wypełniony już formularz do Właściciela za pomocą dedykowanego przycisku udostępnionego na Stronie.
  3. Wykorzystywanie różnego rodzaju przeglądarek internetowych może doprowadzić do powstawania różnic w sposobie prezentowania treści zamieszczonych na Stronie.
  4. Właściciel zaznacza, że powszechny i publiczny charakter sieci Internet, jak również korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, może powodować ryzyko pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby niepożądane, w związku z czym zalecane jest, aby Użytkownicy stosowali we własnym zakresie środki typu oprogramowanie antywirusowe i tym podobne.

§11. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TREŚCI

  1. Właściciel dokłada wszelkich starań, by informacje umieszczone na Stronie były poprawne oraz aktualizowane na bieżąco, jednakże nie udziela gwarancji za prawidłowość, aktualność i stałą dostępność Strony.
  2. Właściciel jest odpowiedzialny jedynie za treści zamieszczone na Stronie przez niego lub osoby działające na jego zlecenie.
  3. Informacje umieszczone na Stronie nie stanowią wiążących informacji dla Użytkowników. Wiążące informacje, zalecenia lub porady Właściciel przekazuje za pośrednictwem komunikacji indywidualnej po nawiązaniu współpracy.
  4. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany treści Strony, jej uzupełniania, modyfikacji a nawet całkowitego usunięcia zamieszczonych informacji.
  5. Właściciel może zamieszczać na Stronie odnośniki do stron internetowych innych podmiotów, z zastrzeżeniem, że nie odpowiada on za zamieszczane na nich treści i ich prawidłowość. 

§12. OCHRONA PRAW AUTORSKICH

  1. Prawa własności intelektualnej (m.in. prawa autorskie oraz prawa ochronne związane ze znakami towarowymi) do wszelkich treści stanowiących zawartość Sklepu Internetowego (wygląd, treść tekstowa, grafiki, struktura) stanowią własność Właściciela lub innych podmiotów uprawnionych, z którymi współpracuje Właściciel, lub też Właściciel posiada zezwolenie na korzystanie z nich udzielone przez podmiot, któremu przysługują do nich prawa własności intelektualnej.
  2. Żadna treść zamieszczona w Sklepie Internetowym ani jej część nie może być kopiowana, rozpowszechniana ani wykorzystywana w jakikolwiek inny sposób, w szczególności poprzez wykonywanie fotokopii, wykonywanie wydruków innych niż do użytku osobistego, nagrywanie jakichkolwiek treści znajdujących się na Stronie na płyty CD lub DVD, jak również na inne urządzenia służące przechowywaniu danych (np. pen-drive), bez wyraźnej zgody Właściciela, chyba że co innego zostało wyraźnie przewidziane w niniejszym Regulaminie.
  3. Pobieranie i kopiowanie treści zamieszczonych na stronie dozwolone jest wyłącznie do prywatnego, niekomercyjnego użytku.
  4. Naruszenie praw autorskich przez Użytkownika sankcjonowane jest zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz Kodeksem cywilnym.

§13. WSKAZÓWKI TECHNICZNE

  1. Wykorzystywanie różnego rodzaju przeglądarek internetowych może doprowadzić do powstawania różnic w sposobie prezentowania treści zamieszczonych na Stronie.
  2. Właściciel zaznacza, że powszechny i publiczny charakter sieci Internet, jak również korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, może powodować ryzyko pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby niepożądane, w związku z czym zalecane jest, aby Użytkownicy stosowali we własnym zakresie środki typu oprogramowanie antywirusowe i tym podobne.

§14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Jaroszewicz i Synowie Sp. z o.o . nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do Strony wynikające z przyczyn technicznych.
  2. Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2025, a jego treść jest dostępna na Stronie Internetowej www.mlynleczyca.pl.
  3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  4. Administrator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego Regulaminu bez podawania przyczyny.

Polski młyn, polskie zboże,
polski produkt

W czasach globalnych marek i anonimowych etykiet stawiamy na transparentność. Nasza mąka powstaje w całości w Polsce – od ziarna, przez przemiał, po pakowanie. Nie outsourcujemy żadnego etapu – wszystko robimy sami, na miejscu.

To nie tylko kwestia patriotyzmu gospodarczego, ale przede wszystkim jakości i odpowiedzialności. Produkujemy uczciwie, rzemieślniczo, bez pośpiechu i bez kompromisów. Każda partia mąki przechodzi badania laboratoryjne – kontrolujemy popiół, gluten, liczbę opadania i granulację.

Dlatego możemy z dumą powiedzieć: nasza mąka jest naprawdę polska – i naprawdę dobra.

Nie każda mąka
jest taka sama

Mąka Łęczycka wyróżnia się wyjątkową strukturą, opracowaną przez ojca i syna Jaroszewiczów. Jest nieco grubsza, ma lekko szklistą, sypką formę, a jednocześnie zachowuje jasność i delikatność, której oczekujesz od mąki do wypieków.

Dzięki temu sprawdza się nie tylko w pieczeniu chleba czy bułek, ale także w ciastach, makaronach, kluskach i tortach. Jej wyjątkowa konsystencja sprawia, że ciasto lepiej chłonie wodę, łatwiej się formuje i zyskuje idealną strukturę po wypieczeniu.

To nie jest mąka typ 500 czy tortowa – to autorska receptura, stworzona po latach prób i doświadczeń. Klienci mówią wprost: „z tej mąki wszystko wychodzi”.

Mąka z serca Polski,
nie z końca świata

Nasza mąka powstaje lokalnie – w Łęczycy, miejscu o bogatej historii młynarskiej, gdzie tradycja łączy się z doświadczeniem i szacunkiem do surowca. To tutaj, w niewielkiej odległości od pól uprawnych, przyjmujemy zboże od wybranych, polskich dostawców, z którymi łączy nas wieloletnia współpraca.

Nie sprowadzamy ziaren z zagranicy, nie kupujemy ich na giełdach. Znamy źródło każdego ziarna, które trafia do młyna. Dzięki temu kontrolujemy jakość już od samego początku i wspieramy lokalne rolnictwo. Dla nas „blisko” to nie tylko kierunek – to gwarancja świeżości i zaufania.